Merhaba Dostlar,
2 Tane kardeşim okula başlayacak pazartesi günü biri lise biri ortaokul fakat evde kronik hasta var. Sınıf mevcutları min 35 kişi ve malum kim maske takar kim takmaz kim korona kim değil bilmiyoruz tam gün açık olacak haftanın 5 günü tedbir diyorlar fakat tek tedbir aşı başka hiçbir şey yok, çocuklar sınıfta yan yana oturacaklar sıralar da 2 kişilik oturma düzeni olacak. Kalem silgi kağıt uç alışverişleri de zaten ortada. Sizce nasıl bir sistem yapacaklar, okul zorunlu olur mu ? Evde yaşlıları olan çocuklar ne yapacak akılda çok soru işareti var.