ya kazancını arttır diyorlar ya da batmaya mahkumsun, 1500 tlden az kazanmayacaksın kazanırsan devlete borçlanırsın
Evet bence de öyle, benim daha 7 ayda kazandığım toplam para 1.040₺ anca oldu bunu görür görmez daha vergisini düşünmeye başladım. Gerçekten çok manasız bir insanın emeğini harcayıp az kazandığından bile pay istenmesi.
Keşke bloggerlık şirketi diye bir çeşit çıkarsalar da çok kazanmaya başlayınca vergi alsalar. Kara düzen şirket sistemi saçma