ben de şirket açmadan para çekmemeyi düşünüyorum fakat hesaplarıma göre şahıs şirketi açsam batıyorum açtığım gibi
şahsı firmansı maliyeti 29 yaş altı isen 1 yıl bağkur primi yok, vergisel kazanç yıllık 193 sayılı Gelir Vergisi Kanununun mükerrer 20 nci maddesi ile 10.02.2016 tarihinden itibaren ticari, zirai veya mesleki faaliyeti nedeniyle adlarına ilk defa gelir vergisi mükellefiyeti tesis olunan genç girişimcilerin, faaliyete başladıkları takvim yılından itibaren üç vergilendirme dönemi boyunca elde ettikleri kazançlarından yıllık 75.000 TLlık kısmı gelir vergisinden istisna edilmiştir diyor yani sadece ödeyeceğin aylık 250 tl muhasebe + 150 tl ortalama damga vergisi. 1 yılın sonunda bağkur primi 1250 tl ( şu anki fiyat) ayrıca 75000 tl nin üstü vergilendirilirsin ve google dan gelen ödemelere kdv dahil fatura keseceksin yani 1180 tl ödeme aldı ise 1000+180 kdv fatura keseceksin bu da aldığın ücretin yüzde 18 ini direkt maliye ye bıraktığın anlamına gelir. uzun oldu .