Arkadaşlar merhaba.

Kullandığım mac versiyonu 10.13'te kaldığı için kullanmış olduğum Spark Ar export yapmıyor benden update yapmamı istiyor onu da bilgisayarım desteklemiyor.

Sizlerin tavsiye edeceği başka bir program var mı ?