Azurrexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahısla WhatsApp üzerinden iletişim kurduk teklifi oradan da ilettim konuştuk ettik falan fakat okudu okudu cevap vermedi mesajlara. Son zamanlarda iş verecekmiş gibi piyasa araştırması yapan üye çoğaldı
Hocam evet başkalarına fiyat vermek için yapıyolar belki ama günahlarınıda almıyayım hocam. Siz gene şanslısınız konuşmuşsunuz bana whatsapp üstünden 3-4 fotoğraf attı hocam 2 kere de 3-4 kelimelik tek cümle yazdı daha da yazmadı sorsamda cevap vermedi ona rağmen elimden geldiğince +/- düşünerek ortalama fiyat sundum sonra sizin dediğiniz gibi bağlantı koptu whatsapp girişi var mesajlar okunuyor ama hiç bir geri dönüş yok. Meşgulüm yazcam veya haber edicem olumsuz vb. gibi hiç bir geri dönüş alınamadı.

Aracıda oluna bilir insanları bu köşeyi dönme hevesleri cok acayip dersin açıklıkla bir müşteri var iş bu kaça yaparsın sonra üstüne koyup karşıya iletirsin ortada aracı olarak tabikide paranı kazanırsın ama atıyorum 100tl yaptırıyım karşıya 5000tl diyim mantığı gerçekten çok çok yanlış ve aracı olduğunu iletmemende yanlış kimse farklı davranmaz aracıda olsan asıl işi yaptırıcakta olsan işi ederi ne ise kişi kendisi direk onu iletir iş ederi 1000tl ise aracısın diye 3000tl demez gene 1000tl veya atıyorum hadi 1200tl der yani burda aslında işi alanda aracıda kazancını sağlar ama açıklık netlik çok önemli bu konularda ayıp veya yanlış bir durum yok yani...

Varsa yanlışımız affola...
Sadece görüş ve düşüncelerim...

Saygılarımla