Malesefki kendisine ulaşıp sağlıklı bir iletişim kurulamadı bu rağmen bir fiyat üstün körü iletildi geri dönüşte alınamadı hiç.
Teklif iptal edilmiştir.
Kusura bakmayın ama herkes yoğun ama elinden geldikce bir zaman oluşturyor iletişim kuruyor genel olarak formda bir kullanıcı daha benim gibi farkedip artık konuların altına doğruları yazıyor bende yazıyorum. İşi yaptırmıyacak veya iletişime bile gecilmiyecek şekilde oluğta lütfen burda herkesin değerli vakitlerini engel olmayın arkadaşlar.
Oluösuz bile dönen olnuyor. Bunlar ayıp veya yanlış bişey değil 2 kelime olumsuz der gecersiniz hocam. Sadece size özel değil siz yaptığınız için geldi ama herkes aynı konuya bile iş iptal iş verildi beklemede gibi gibi yazmadılmadığı gibi teklif sunan kişilerede geri dönüş olmuyor gercekten çok üzücü durumlar. R10 da bu durumlar çoğaldı teklif alıp geri döbmeyen veya fiyat araştırması yapan ama açık açık söylemeyen kişiler.
Affınıza sığınarak yazıyorum varsa bir hatam buyrun açığım ama asla sizi kötülemek veya baika bir duruma sokmak değildir hocam yanlış anlamayın beni konuyuda baltalamak asla değildir.
Saygılarımla
Şahısla WhatsApp üzerinden iletişim kurduk teklifi oradan da ilettim konuştuk ettik falan fakat okudu okudu cevap vermedi mesajlara. Son zamanlarda iş verecekmiş gibi piyasa araştırması yapan üye çoğaldı