Everest SGM-X7 PRO
ben kullanıyorum çok memnunum. İlk başlarda kırıp atasım gelmişti. Çok ağır bir mouse çünkü bileğimi yoruyordu. Alıştım çok iyi şimdi. Fiyatı da 75-90 arasında uygun da bir mouse.