tavsiyelerim;

kariyer netten aldığınız cvyi iş başvurularında göndermeyin. (kariyer netten başvurmuyorsanız)

özet bilgide bir kaç yazım hatası mevcut.

çok az çalışmışsınız 2 ay 5 ay gibi bu tarz işler pek kayde alınmıyor staj gibi... tabi koçta sabancıda staj veya iş yapmadıysanız bu ikcıların gözünde eksidir.


özetleyeceksek karmaşıklıktan kurtulun sade ve temiz bir özgeçmiş hazırlayın.

artı olarak ekleyeyim ingilizce iyi demişsiniz eğer iş veren mülakata ingilizce devam edelim derse konuşamazsanız büyük tırtlarsınız çoğu kişi trde iyi diyor hangi seviye yazmıyor buna da dikkat edin.