Herkese iyi günler kolay gelsin bol kazançlar.

Adsense'ten bu ay 800tl civarı gelir elde etmeye başladım fakat bu vergi konusu kafamı çok karıştırdı.

Forum daki bütün konuları da okudum ama herkes birbirine yorum yaomakla meşgul resmi 2-3 bilgiyi sağolsunlar anca paylaşmışlar.

Google adsense'te ödeme eşiğimi yükseltip parayı hiç çekmesem vergilendirme de veyahut maliye de takibe takılır mı ? Bilgi verebilir misiniz.

Yoksa websitesini satmak durumunda kalacağım bu vergi işleri polislik konusunda bana baya sıkıntı çıkaracağa benziyor.