bir kaç yıl önce aile dostumuz arabayla otobanda 17 yaşlarında bi çocuğa çarptı, çocuk yola fırlamış aniden.(evet otobanda) sonrasında adamı 1 gece nezarethanede tuttular ve ertesi gün saçları ağarmış adamın üzüntü ve korkudan. çocuğun baya yüzü kolu bacakları vs patlamış, kaburgaları kırılmış. kaba etinden parça alınıp yüzüne koluna yama yapılmış. savcı bilirkişi atamış olaya ve %100 çocuğu kusurlu buldular, dava vs açılmadan konu kapatıldı. yine de çocuğa maddi yardım etmek istediler ama ailesi nedense kabul etmedi. estetik ameliyatını yaptıralım vs dendi ama istemediler. neyse kısaca süreç böyle ilerliyor, bilirkişi tespit yapacak ve suç oranına göre işlem yapılıyor. anlattığınız olayda da suçsuz gözüküyorsunuz muhtemelen size bir şey olmaz. Allah o çocuğumuza da şifa versin inşallah, herhangi bi zarar kalmadan iyileşir hızlıca. size de büyük geçmiş olsun, yaşadığınız stresi tahmin edebiliyorum.