Büyük geçmiş olsun. Allah ikinize de acil şifalar versin. Ne kadar dikkatli iyi şöfor olsanda böyle durumlar yaşanabiliyor.

Aynı şekilde 7 yıl evvel araba ile bir çocuğa çarpmıştım. Allahtan dur kalk yaptıktan sonra daha 2. vitese geçmeden oldu. Durumunu iyi anlıyorum. Kendinden çok onu düşünüyosun.