Geçmiş olsun hoca, Allah beterinden korusun.
Trafik, sorumluluk ve kurallar konusunda maalesef son derece yetersiz bir toplumuz. Her şey bir yana aileler çocuklarına gerektiği gibi sahip çıkmıyor. 2.5 yaşında bir çocuk yola çıkıncaya kadar ailesi ve çevredekiler neredeydi? Böyle bir olayda asıl sorumluluık çevreye ait.
Çok eskiden avrupali bir aile görmüştüm. 2-3 yaşlarında bir çocuğu, güvenlik kemeri ile gezdiriyorlardı.. Çocuk ani hareket yapmasın kaçmasın vs diye. Özellikle trafik ve kalabalık olan yerlerde çok önemli.
https://www.google.com/search?q=%C3%...Cvenlik+kemeri