Merhabalar,
az önce jetpack'in günlük otomatik yedekleme paketini aldım ve gerçekten şimdiden çok hoşuma gitti, telefondan bile kontrol edebiliyorum her şeyi uygulama ile fakat galiba bu xmlrpc dosyasını kullanarak bu işlemi yapıyor. Emin değilim ama. Bunun bir sakıncası var mı?

Bir de ben güvenlik paketini almak istiyorum fakat o da statik siteler için tavsiye ediliyor. Her gün bir defa siteyi kontrol ediyor. Blog sitem için satın almam mantıklı mı acaba?