hocam bızım samsungdada olmustu servıse verdık ve telefonu direk ustumuze yaptılar yanı benım sımım dısında hıc bır sımı gormuyor ve kabul etmiyor sadece benım telefon numaramı kabul edıyor..karşı tarafında telefonu kapanıyor klon olan yani