Caqlar003 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hasar kaydı yok şase numara ve plakadan sorgulattım ilaveten güneş yanığı da yok yani tam bilmiyorum ama 87.5 diye düşündüm değerini
Sahibindendeki ilanlara üstünkörü baktımda hocam doğru düşünmüşsünüz gibi duruyor, daha aşağa rakamdakilerin kilometreleri epey yüksek. En kötü 80 eder gibi geldi bana. 87'den koyarsınız experde zaten illaki bir şeyler çıkacaktır, masraf çıkarsa 85'e gider gibi. Düzenli bakımı falan yapıldıysa ve aciliyeti yoksa çok fazla pazarlık yapmayada gerek yok gibi görünüyor. Tabi bu benim fikrim, hayırlısı olsun hocam