Caqlar003 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım galericiler 😂
Olabilir gerçekten 😅 60'a hatta 65'e 2000 model araçlar dolanıyor hocam 200k km'lerde geziyor hepsi. Çoğu hasar kayıtlı, değişenli, boyalı vs vs. Hasar kayıtsız, masrafsız diyorsunuz 2008 model, daha ne olsun. Birde otomatik vites ise daha da fazla eder mesela, manuelde daha uygun olur. Fotoğraflarda da fena durmuyor bence, 60-70 bine güneş yanıksız araba bulmak zor.