DostWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim imzamda bir şey yok. Sen sanırım reklam görmüşsün Fazla abartmamak şartı ile sorun olmaz. Yani otomatik takip eden uygulamalar var. XX şehrini ayarlayıp o şehirden günde 20 kişi takip etsen mesala. 5 kişiye otomatik yorum göndersen. tabi bu arada kendi hesabında sürekli aktif olmalı v.s v.s
doğru hocam reklamı görmüşüm

eyvallah