Size birsey sormam gerekiyor. Bir gün otele konaklamak icin gittim. Ama yol yorgunu olunca resepsiyondaki adam atıyorum 535 nolu odaya gidip dinlenebilirsin dedi. Bende 435 anladim ve 435 nolu odanin kapısını 535 nolu anahtarla acmiş oldum. Bu büyük bir sacmalik degil mi o gunden sonra otellere pansiyonlara guvenmez oldum. Hırsizlik vs bile olabilir ama Allahtan girdigim odada kimse yoktu boştu