aslında hatrı sayılır bir rakamla başlamayı düşünüyorum ama 6 ayda bir sistemi yenilemektense o bütçe ile GPU Alarak sisteme takviye yapmak sanırım daha mantıklı.. Teşekkürler.
Kesinlikle GPU öneririm. Çok Basit bir örnek vereyim
Bugün RTX 3090 alsan 8-9$ arasında günlük geliri oluyor sana. İncikli cicikli hesap değil ortalama

RTX fiyatının biraz daha üstüne S17 64TH Asic alsan günlük 13-14$ getirisi var (Yurt dışından alırsan RTX 3090 ile aynı fiyata)
2 sene sonra RTX 3090 yine para yapar ama aldığın s17 asic para yapmaz.
İşte burda kararı kendin vermen gerekiyor. Günlük daha çok kar mı. yoksa uzun vade geri dönüşü olan donanım almak mı