kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an küs durumdayız. Kısa zamanda tekrar barışırız
Yakışmıyor demi
Böyle sade gördüm alışamadım
Xenforo yazısı da olmayınca garipsedim biraz.
En kısa sürede buluşmanız dileğiyle