Merhaba arkadaşlar. ekran kartları yerine bitmain yada innoslicon mining cihazlarından kullananlar varmı ???

Getiri ve götürüsü ekran kartlarına oranlar nasıldır. ?
Kullanım ömrü ekran kartına nazaran nedir ?
Arıza durumları ve Teknik servis konusunda nasıl müdahale ettiniz ?

mining yapılan ekran kartları arıza durumda ya çöp oluyor sanırım. Ama ASIC cihazların neticede üretim amacı mining ve sıfır alınan cihazlarda minimum 1 yıl garanti söz konusu.

Kurduktan sonra en az 1yıl unutacağım bir sistem kurmak istiyorum. ASIC cihazları tavsiye edermisiniz ?
Tavsiye etmezseniz neden tavsiye etmezsiniz ?
Şimdiden teşekkürler.