Arkadaşım o parayı kullanabilirmiyim diye soruyorum...? bundan sonra ödeme almayacağım adsenseden 300 de olduğu oluyor 500 de konumuz o degil. yarın birgün 3 kuruşluk iş için vergi cezasımı yiyelim..
180 lira için şirketmi kuralım faturamı keselim.. insan gibi bir soru sorduk..
eQL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
180 liranın vergisinden ne olur. Ben yanmışım o zaman.