@MrtbtL; anladım hocam bu bölümde okumam acaba iş bulmamı ne kadar kolaylaştırır benimde düşüncem bu yönde etkisi ne kadar olabilir diye. Benimde arkadaşım İzmir de halen bölümü okumakta 3 senedir geçen sene Marmariste lüx bir otelde iş buldu bir seminerde karşılaşıp kartını vermişler bu senede ordaydı mesela o okulu bitirdiğinde onun için çok avantaj olacak şimdi benim bölümüm Edirne de böyle bir avantaj sağlamaz diye düşünüyorum