4 yillik osmangazi turizm mezunuyum hocam.

Kpss ile atanma sansin cok ama cok az. Soyle ornek vereyim, turizm bakanligi adam aliyor, 1 kisi turizmci ise 100 kisi muhendis/isletmeci vs.

Akademik acidan olumlu olabilir. Diger bolumlere gore ilerlemen daha kolay olur.

Sektorde calisacaksan kiymetin bilinmez. İyi bir isletme olmali ki emeginin hakkini alasin.

Kisaca; turizm belki gelecekte kiymetlenir ama suan senin 4 yil okuyup yapacagin her isi ilkokul mezunu adam yapiyor malesef. O nedenle iyi arastirip 15 yil sonra hayatina en iyi tesiri edecek karari vermeni tavsiye ederim.

Basarilar.