Kenke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@wm_xfreex; hocam etrafımda sadece paramedik okuyupta iş bulan olduğu için bizim burada özel hastaneler çok fazla o yüzden de avantajlı biraz gibi geldi KPSS güzel bir puan alıp devlete atansan zaten orası çok iyi
Kpss 90 üstü yaparım diyorsan lafım yok