@wm_xfreex; hocam etrafımda sadece paramedik okuyupta iş bulan olduğu için bizim burada özel hastaneler çok fazla o yüzden de avantajlı biraz gibi geldi KPSS güzel bir puan alıp devlete atansan zaten orası çok iyi