Devletin bazen babalara yaptığı ben buradayım operasyonu gibi, r10'da iki üç ayda bir siyaset ve tartışma konularıyla ilgili bir duyuru yapar ve ben buradayım der. Bu durum eskiden futbol konularında olurdu, artık siyaset konularında oluyor. Futbol kategorisinden ban yiyenlerin sayısı normal ban yiyenlerle kapışıyordu zamanında...