Selamunaleyküm dostlar

bir çok site işine girdim çıktım bir şey anlamadım.

bu sefer de buna girdim bu da mı gol değil
https://www.edex46.com/
sitem bu şimdi asıl soru

normal de içerik kaynağı belirtilmek zorunda sorun yasamamak için ben bunu yazamayacam için

çerez uyarsına kaynak olarak v belirttin aynı olur mu mantıken olması lazım çünki yeni gelen her kullanıcıya bunu zaten site ister istemez gösteriyor.

aksi durum olur mu sizce kaynak olarak illa her içeriğin altında mı belirtmek gerekiyor.

Herkese şimdiden teşekkürler