vallahi yorumlara gülüyorum ben sanayide çalişiyorum adamlar amborgo koydumu paslanmaz sac alamıyon yok turkiyede hadi üret makine göreyim yoksa makine yapmıyormuyuz alasını yapıyoruz ama bize verdikleri imkanlarla yani iha yaptik ama inanin hemen hemen butun ara parçalari yurt dişi veya kendimiz yaptıgımız parçalarin mazemeleri yurt dişindan geliyor tank yapamayızmı alasını yapariz ama yok mazemesi iha da bize verdikleri imkanlarla yapiyoruz tek yazılım muhendıslikle olmuyor bir cok parça mazemeleri yurt dişindan geliyor bizde oyle kafasi çalişsan insanlar varki aklınız durur su r10 bile cok iyi yazilimcilar var ama bakıyom yurt dişina gitmek için herşeyini veriyor bir ülkede adalet yolsuzluk oldumu o ülke gelişmez vallahi bir arkadaşimiz ruzgardan elektirik üretimi yapmak için bakanın onunu kesmişti efendım boyle bir projem var ruzgar ne tarafdan eserse essin en ufak ruzgarda bile elektirik uretıyor diye bakana soylemişti adam gülerek he he diyip geşiçtırmısdı vallahi acidim cocuga demek istedigim sıkıntı vatandaşda degil turk milleti bence dunyanın en zeki ve en akıllı insanı ama bizi yonetenler gerçekten yolsuzluk adalet sistemini duzeltmedigi surece bızden bir sey olmaz