Her canı sıkılan Atatürk vs Cumhurbaşkanı konusu açıp, tek Atatürkçü veya tek Cumhurbaşkanı seven kendi gibi konuyu ilerletebilir.


Yazılı yok bir yerde ama son 3 ayın özeti böyle olmaya başladı, sanırım kural ama yazılısını ben bulamadım henüz.