Herkese selamlar, bir bağlantım sayesinde 1-2 Avrupa ülkesinden MSI NVIDIA GEFORCE RTX 3080 GAMING X TRIO 10GB GDDR6X Ekran Kartı getirteceğim çok kısa süre içerisinde.

Toplamda 10 adet getirteceğim. Bu kartların satışını kaç TL'ye yapmalıyım sizce?

Yada kendime mining sistemi kurarsam getirisi ne olur? Kaç MHz alırız vs.

Ek olarak; BU ÜRÜN MODELİNİN LHR OLUP/OLMADIĞINI NASIL ÖĞRENEBİLİRİZ?

Öneri ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.