AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuyu açarken utanıp sıkınmana gerek yok. Güzel hizmet, kimsenin de konuda yazdığın şekilde linçlemeye hakkı yok.
Haklısınız ama çok çekindim sebepsiz..