Bir soru sorarsın veya yardım istersin, ama firmalar reklam atar ne sorunun cevabını alırsın ne de yardım yani bir R10 Kuralı der ki..

" Konu içeriğinde ki soru veya sorunlarınıza reklam olarak karşılık verilebilir. "