Saygılı olacak, karşındakini benimseyecek ve de onu kötüleyecek tavırlar sergilemeye asla ve katiyen argoya tebessüm bırakırcasına tavırlar sergilemeyeceksin! Katı kuraldır ve de sonuçları R10 - BANNED!
Aynı şekil de her hangi bir siyasi içeriği (Her ne olursa olsun!) asla ve katiyen beğenmeyeceksin, ondan da öte siyasi içeriği beğenirken (R10'un tarafsızlığına leke süren bir yazı olup olmadığını iyi tartacaksın - BUNU NET ÖĞRENDİM!

)
(HERKESE HOCAM diyeceksin, lakapsız bu iş yürümez HOCAMMM!

)