keşke riser güçlerini satadan değilde 6 pinden alsaydınız. Satadan çıkan yangınların haddi hesabı yok. Uzun süre evde olunmayan bir zamanda sata kablodan yangın çıkarsa 250 bin çöp olur. sata kablo 54 watt için üretilmiş fakat riserlar 75 watt çekiyor. Hiç yoktan molex kullanmanızı tavsiye ederim sataya göre daha dayanıklı kabloları. rx580 vs gibi kartlarda çok problem olmayabilir ama yüksek kartlar varsa sistemde ciddi bir risk