OguzhanEzber adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Kadıköyde makarasına gitmiştim. Aynı adam olabilir. Ebced ile uğraşıyordu. Mahkemen olacak dedi 1 sene sonra mahkemem oldu 2 senedir uğraşıyoruz mahkemeyle
Ahahahahah iyiymiş hocam 😁