Udemy'de ücreti karşılığında bu programın videolarını izleyebilir ve öğrenebilirsin.
Benden sana tavsiye deneye deneye kendin öğren ınstagramda programların bazı özelliklerini olduğu kısa kısa videolar var onların da çok faydası oluyor.
bu programda çok farklı özellikler var sen hangisini yoğun kullanacaksan ona odaklan mesela ben bu zaman kadar 3d olayını 10 kere kullanmamışımdır

kendin öğren dememin sebebi şu; o özelliği sen deneyerek öğrenirsen yeri geliyor başka bir özellikle birleştiriyorsun vs analitik tarafın gelişiyor, daha pratik kullanıyorsun programı.

Not : Autocad de ki performansı bunda alamazsın teğet vs can kurtarıyor orada