Peki api aldığımız yerden gider gösterirsek bizim verdiğimiz vergi sadece kar dan %18 oluyor değil mi
Api çektiğiniz yerden fatura alırsanız bunu muhasebeciye iletip gider olarak gösterebilirsiniz.Sizin yaptığınız işten kestiğiniz faturaya %18 kdv ödersiniz her fatura için.
Ek olarak %15 yıllık gelir vergisi var..Muhasebeci ücreti -stopaj ücretleri falan da olur.Daha net cevabı forumdaki muhasebe işi yapan kişilere sorabilirsiniz.Onlar daha net cevap verir.