Hocam selamlar,

Ciddi manada şeffaf olarak çalışmanızı takdir ediyorum. Yıllardır hetzner de ucuz sunucular alarak çeşitli scriptler yazarak ve deneyerek birşeyler yapmaya kendini geliştirmeye çalışan biriyim.

Bizim taraftada böle kurumlara alternatif birşeyler üretmek çok güzel. Önce ilkbyte projesi sayesinde tanımıştım, daha sonrasında bu proje ile birlikte gerçekten güzel adımlar ile ilerliyorsunuz.

Netinternet tarafını hiç saymıyorum bu konudan ayrı tutuyorum o bölüm kurumsallığa ulaşmış Türkiye'nin en iyi sistemlerinden biridir.

Başarılarınız her zaman daim yolunuz açık olsun.