Bu ülkede bu tarz şeyler geçmişte de yaşanıyordu, ama böyle ama farklı şekilde; geçmiş dediğim de bundan 10-20-30 yıl öncesi. Buna adım gibi eminim. Neyse ki şimdi sosyal medya var da en azından bir haber olduğunda kolay yayılıyor, insanlar bilgi sahibi oluyor.