Nidhogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektor E-Ticaret, zaten iade benim tarafimdan bildirilecek bunda bir sorun yok. Sadece komisyonu merak ettigim icin soruyorum.



Anladim hocam. Ben direkt hesaba yatmasini istiyorum zaten Param Business Card falan ordan oraya aktarma v.b ugrasamam acikcasi.
Bu durumda Param size en uygunu olmus. Peki E Ticaret yapiyorsaniz iade oldugunda noluyor? Size komisyonu yine de koyuyor mu? Koyuyorsa da cift komisyon mu?

r10+ lariniz teslim edilmistir, tesekkurler.
hocam iade için panelden iade açıyorsunuz, finans biriminin onayına düşüyor ve bir kaç saat içerisinde iade ediliyor genelde. Çok nadir ertesi günü bulmakta fakat bende hep aynı gün iade edildi