Merhabalar, bu 3 farkli odeme saglayicilari hakkinda sorularim olacak, yardimci olursaniz cok sevinirim. r10+ nizi eksik etmem.

1-) Basvuru surecleri ne kadar suruyor ve nasil isliyor? (Vergi Levham var.)
2-) Hepsi icin IADE sureci nasil isliyor?
3-) Komisyonlari ne durumdadir? Hepsini karsilastirirsaniz (bildiginiz kadariyla) ne soylerdiniz?
4-) Parayi hesaba yatirmalari genel olarak ne kadar surmektedir?
5-) Param icin Param Business kart varmis ve oraya yatiriyorlarmis, peki o kart olmadiginda noluyor? Ve o kartin artisi eksisi nelerdir?
6-) Ve en onemlisi, entegrasyonlarinda deneme imkani var midir (en son odeme entegrasyonu yaptigimda demo yapamiyordunuz.) ? (Siparis verip iade v.b yapmak gibi entegrasyon tam calisiyor mu v.s)

Iyzico yu eklemedim bu surecleri en sikintili ve en uzun suren ve en cok komisyon alan o diye biliyorum.
Alternatif onerileriniz varsa tecrubelerinize dayanarak onlar da kabulum.
Saygilar, sevgiler.