Selamlar kardeşim,
,43 yaşında biri olarak söylüyorum, 20 li yaşlarda 55 kilo civarıydım boyum 1.84 , iskeletor gibiydim, herkes ekmek ye kilo al diyordu istediğim kadar ekmek makarna yesem de kilo alamıyordum.
bu iş 30 yaşına kadar devam etti ve bir endokronoloğa gittim, yapılan hormon ve kan testlerinden sonra sağlıklı zayıflık denilen astenik yapıda olduğum, metabolizmamın hızlı çalıştığı ne kadar yesem de metabolizmanın yine o kadar hızlı çalışıp yediklerimi yakacağı söylendi ki haklılardı.
30 lu yaşlardan sonra metabolizmanın yavaşlayacağı ve kilo alacağım söylendi.35 yaşından sonra kilo almaya başladım,metabolizma hızım azaldı (yediklerim yine aynıydı)
Şu anda 78 kiloyum göbeğim var:

Önerim; hiç birşey yapmadan önce bir dahiliyeye git tahlil yaptır, doktorun seni yönlendirsin.