1.70 boy ve 52 kilo erkeksen eğer sıkıntılı bir durum. Bayansan sınırdasın.
Kesinlikle bunu forumdaki bilgilerle yönetmemelisin.
Çünkü sindirim sisteminde rahatsızlık veya hipertiroid gibi bir rahatsızlığın olabilir.
Farkında bile olmayabilirsin.
Eğer günlük yaktığın kalori miktarından fazla gıda aldığın halde kilo alamıyorsan bir sıkıntı vardır.
Kilo alırken kalitesiz kilo almamaya çalışman lazım.
Örneğin hamur işi iyi bir kilo alma aracı olsa da çok fazla yağlanırsın.
Spor yapıyorsan o yağın verdiği güçle zaten yakarsın.
Ne istiyorsan tüket senin bulking yapman gerekiyor. Bir sınır yok.