Aziz Nesin çok doğru demiş bakın önümüzde bariz bir örnek var Uğur Şahin ve Özlem Türeci iki Türk bilim insanı aşıyı buldu ve corana hastalığının seyrini değiştirdi geçtiğimiz günlerde fda onayıda aldı. Bu iki bilim insanı nerede bu buluşu gerçekleştirdi Almanya'da oranın kültürü çalışma imkanı vs ne dersek diyelim aynı şekilde Aziz Sancar Nobel aldı peki neredeki çalışmaları ile aldı ABD ülkesindeki çalışmaları ile bu üç insanımız bu toprakların insanları kendilerine çalışma ortamı imkanları verildiğinde sonuçlar ortada.
Peki Türkiye Cumhuriyetimizin sınırları içerisinde olan bilim insanlarımız neden bu tür başarılara imzalar atılmıyor yapılanı tekrar etmek ülke ekonomisi için katkı sağlar lakin buluş/icat yok bakın Selçuk Bayraktar lise sonrası nerede okumuş Robert Kolejinde sonra ne yapmış ABD ye gitmiş orada insansız hava araçları hakkın eğitim almış 2007 yılında ülkemize dönmüş ve başarıları ortada Selçuk Bayraktar burada eğitimine devam etseydi aynı başarı ortaya konulurmuydu emin değilim