wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2.5 yılda sadece %35 gibi bir karınız var. Sizce 2.5 yıldaki enflasyon nedir baktınız mı

Gözünüz kapalı bir şekilde altın, hisse senedi, biraz kripto, biraz da döviz sepeti yapsaydınız şu anda bu paranız en az 75 bin TL idi.

Genç bir arkadaşımızsın, yani BES gibi komik gelir sunan modeller yerine çok daha karlı modeller var.
hocam farkli yatirim araclarini degerlendiriyorum zaten. Bu da onlardan bir tanesi. Dolar olarak baktiginizda 4500 dolar odedigim halde 6000 dolar degerinde bir birikim oluyor. TL olarak bakmaniza gerek yok.

bu her ay kredi kartindan cekilen bir para, normal bagkur odemekten daha mantikli en azindan. Gerci onu da oduyorum da yapacak bir sey yok.