wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yılda %26 kardaysanız gidin atlayın hocam. 3 yılda %75 kar yapmayan biri bu ülkede fakirleşiyor demektir.

Her ay 150 dolar diye yazmuşsınız. Her ay 150 doları banka hesabınızda tutsaydınız paranızı en az 2 ye katlamıştınız bile.

Bes tamamen saçmalıktır, paranızı enflasyon karşısında eritmekten başka bir şey değildir.
tam olarak 30 aydir 150 dolar oduyorum. 150x30x8,35 37.575₺’ye denk geliyor. Bu para dolar olarak birikseydi degeri bu kadar olacakti.

su an devlet katkisi, yatirimlarin getirisi vs. 50.000₺ birikim var hocam.

Sterlin ve euro uzerinden aldigim odemelerime hic dokunmam, hatta vade bittikce faize atarim ama kac bin euroya 1 euro 2 euro faiz veriyorlar.

bes’in mantikli olmasinin sebebi 100e 25 devlet katki veriyor. 150 dolar benden 37,5 dolar devletten. Kisaca ayda sadece dolar getirisi 37,5 dolar + paranizin faizi/hisse/altin alim geliri vs. derken 4500 dolar oluyor 6000 dolar.