erpektech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdikleri klasik bir cevap. Yani siz başka tema da kullansanız aynı anda başka şeyler yapmaya çalıştığında aynı durum oluşacak. Ki natro firması benim sevmediğim bir firmadır. Limiti arttırmayacaklarından eminim.
Dedim 10 mb yapın arttırın diye, IO değeri paket içerisinde sabit bir değer olup, arttırılabilen veya azaltılabilen bir değer değildir. IO yetersiz geliyor ise daha üst bir paket veya kiralık sunucu önerebiliriz. Üst pakete geçmek için 112$+kdv dediler o pakette de 8MB I/O varmış