Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanmıyorum abim kullanıyor o da panik atak geçirince kullandığı ağır Ağrı kesici normalde
Çok geçmiş olsun bir dönem kullandım xanax ağır bir ilaçtı. Çok zor bırakıp normal yaşantıma dönebildim.