Çalışmayan ve/veya stabil olmayan bir sürü özellik ile prod ortamına ürün çıkmak kullanıcıyı kanser etmekten öteye ilerlemez. Henüz en basit üye girişi ve parola sıfırlama alanlarında bile bir sürü bug ve tasarım hatası var. Ya bu arkadaşların testçisi yok, yada çok merdiven altı bir yerle yapıyorlar bu işi. Çok acemice hataları var ve kalkıp netflixe rakip olacaz diyor.

İstediğin kadar içerik koy, düzgün çalışmıyorsa ürün kullanıcının gözünde çöptür. Sağda solda iyi bir yorum yapmaz ve proje ilerlemez.

Yerlide Blutv ve gain dışında henüz sağlam bir platform ben göremedim.